Trendyol, Uluslararası Olimpiyat Komitesi’nin (IOC) resmi “E-Ticaret Hizmetleri Partneri” olduğunu geçtiğimiz aralık ayında duyurmuştu. Böylece şirket, IOC’nin ilk Türk partneri olmuştu. Trendyol’un ürettiği Olimpiyat Koleksiyonu da bu partnerliğe ek olarak yapılan işbirliği kapsamında hazırlandı. Anadolu’da üretilen koleksiyon; t-shirt, polo yaka t-shirt, şort, elbise, sweatshirt, beyzbol şapkası, balıkçı şapkası, plaj havlusu ve bez çanta ürünlerinden oluşuyor. Ürünler Türkiye’de Trendyolmilla uygulaması üzerinden; Azerbaycan, Birleşik Arap Emirlikleri, Suudi Arabistan, Katar, Kuveyt, Bahreyn ve Umman’da ise Trendyol uygulaması üzerinden uluslararası satışa sunuldu. Sporseverler ayrıca Lozan’da bulunan Olimpiyat Müzesi’nden, IOC’nin resmi global satış platformu olan shop.olympics.com’dan, olimpiyat oyunlarının şehri Paris’te bulunan uluslararası olimpik megastoredan da koleksiyon ürünlerine erişebilecek. Olimpiyat Koleksiyonu, milli sporcuların rol aldığı bir reklam filmiyle tanıtılıyor. Paris 2024 Olimpiyat Oyunları’nda ülkemizi temsil edecek olan milli voleybolcu İlkin Aydın, milli tekvandocu Nafia Kuş ve milli jimnastikçi Ferhat Arıcan, reklam filminde oynuyorlar.
Related Posts
Spot piyasada elektrik fiyatları!
Spot piyasada bir megavatsaat elektriğin fiyatı yarın için en yüksek 2 bin 700 lira, en düşük 1000 lira olarak belirlendi.
Rönesans Gayrimenkul Yatırım halka arz oluyor
Sermaye Piyasası Kurulu (SPK), Rönesans Gayrimenkul Yatırımın pay başına 135 liradan ilk halka arzını onayladı.
Yüksek enflasyon ve primlerdeki artışlar sigortalılığı olumsuz etkiledi
2023’te, 2022 yılına kıyasla “dönem içi yazılan” toplam poliçe sayısı yüzde 0.5 düşüşle 74.2 milyon adet oldu. Yangındaki düşüş dikkat çekti.